عطربین مرجع عطر ادکلن ایران

عطربین مرجع عطر ادکلن ایران و ارائه دهنده ی انواع عطر و ادکلن

عطربین مرجع عطر ادکلن ایران

عطربین مرجع عطر ادکلن ایران و ارائه دهنده ی انواع عطر و ادکلن

عطر شنل معروف ترین برند عطر و ادکلن دنیا

فاطمه سلیمانی | چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۲۹ ق.ظ | ۰ نظر

عطر شنل

تاریخچه ی عطر شنل

«گابریل شَنِل» بنیان گذار شرکت عطر شنل chanel که بعدها به «کوکو شنل» معروف شد. در سال 1883 میلادی در شهر «سومور» فراسنه در خانواده ای فقیر به دنیا آمد، او در 12 سالگی مادرش را از دست داد و به یک صومعه سپرده شد. شرکت  شنل در 1909 میلادی توسط کوکو شنل تاسیس شد .

 

 

 

 

 

 

 

 

شنل معروف ترین برند عطر و ادکلن دنیا

در تولید لباس های اورکت،  پوشاک، وسایل لاکچری و مد روز فعالیت میکنه، کوکوشنل به زبان فرانسوی به معنای افسانه ی مد است، در سال 1913 به کمک یکی از دوستان خود اولین مغازه اش را در پاریس افتتاح کرد با استقبال زیادی هم روبه رو شد.

 

 

یک شرکت بزرگ و مدرن و لوکس در فرانسه دارد و دارای دو دفتر مرکزی یکی در لندن و دیگری در نوی سورسن فرانسه قرار دارد بسیار مشهور و معروف است و طرفداران مدرن و خاصی از تمام نقاط جهان دارد. شنل یکی از معروف و محبوب ترین شرکت مد شناخته شده است. عطرشنل یک نوع محبوبیت خاصی در میان مردم دارد که هر برندی این محبوبیت را دارا نمی باشد.

 

 

 

 

 

ویژگی ها و اقدامات جالب کوکوشنل

 

مهم ترین ویژگی کوکوشنل این است که اختصاصی به زمان خاصی ندارند و علی‌رغم تغییرات اساسی در نگرش‌ها، با سلیقه‌های مردم، از نسلی به نسل دیگر سازگار باقی‌مانده‌اند. شنل اولین شرکتی بود که خودداری کرد از استفاده ی پوست جانوران کم یاب معتقد بود که استفاده از پوست جانوران کاری اخلاقی نیست

 

 

 

 

 

عطرشنل

نت های عطرشنل

معمولاً عطر ها با سه گروه نت به نام های نت بالایی، نت میانی و نت پایه تعریف می شوند. که نت میانی مهم ترین آن است قلب نت محسوب میشود.معمولاً رایحه ی عطر پس از اسپری کردن با گذشت زمان تغییر می کند. در ادکلن ها و عطر ها معمولاً این تغییر رایحه توسط نت ها تقسیم بندی می شود. اولین رایحه ای که پس از استفاده از یک عطر به مشام می رسد نت بالایی است.

 به ترتیب نت بالایی تا 15 دقیقه بعد از استفاده از عطر به مشام می رسد. نت میانی از دقیقه 15 تا دقیقه ی 40 ام آشکار می شود و نت پایه پس از گذشت یک ساعت به مشام می رسد. عطر شنل کوکو نیز مانند سایر عطر ها دارای سه نت بالایی، میانی و پایه است.

 

 

 

 

 

 

 

رایحه های عطر ادکلن شنل کوکو

 

باید بگوییم برای عطر شنل نت بالایی شامل رایحه های پرتقال و شکوفه پرتقال، ترنج و ماندارین می باشد. نت میانی آن شامل رایحه های گل های میموس، یاس، یالانگ یالانگ و رز است و نت پایه ی عطر شنل شامل رایحه های نعناع هندی، لوبیا تونکا، وانیل و خس خس می باشد.

 نت های آن به ترتیب نت بالایی شامل رایحه گریپ فروت و ترنج، نت میانی شامل رایحه های گل های یاس، رز، نرگس و شمعدانی و نت پایه ی عطرشنل شامل وانیل، مشک، چوب صندل، لوبیا تونکا، نعناع هندی می باشد. یکی از دلایل محبوبیت عطرشنل نت هایی با رایحه های بسیار دلنشین و متفاوت است که در طول روز به فرد انرژی می بخشد و با عطر هایی دلنشین مشام فرد را نوازش می کند.

 

منبع: https://iranous.com/90-buy-chanel-fragrance

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی