عطربین مرجع عطر ادکلن ایران

عطربین مرجع عطر ادکلن ایران و ارائه دهنده ی انواع عطر و ادکلن

عطربین مرجع عطر ادکلن ایران

عطربین مرجع عطر ادکلن ایران و ارائه دهنده ی انواع عطر و ادکلن

تفاوت افرادی که عطر میزنند

فاطمه سلیمانی | يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

شهر عطر ارائه دهنده ی انواع عطر و ادوکلن زنانه و مردانه

عطر مردانه زنانه و عطرکودک که شامل عطر شیرین، تلخ، گرم، خنک که هر کدام برای فصل های مخصوص خود است متنساب با اب وهوای ان فصل

عطر بزنیم؟

عطر هر کس نشان دهنده شخصیت اوست. حتما برای شما هم پیش آمده که از کنار کسی رد شوید و یا وارد اتاقی شوید و رایحه خوش یک عطر شما را مجذوب کند. افرادی که عطر خوش بویی دارند ناخوداگاه جذاب‌تر به نظر می‌رسند. اما عطر خوش بو چه عطری است؟

هزاران عطر زنانه و مردانه با رایحه‌های مختلف در بازار وجود دارد. رایحه در انواع پرفیوم، ادکلن (ادوکلن)‌، ادوپرفیوم و ادو تویلت به چند دسته کلی شیرین، تلخ، خنک، گرم، تند، میوه، گل و طبیعت تقسیم می‌شود. شما با توجه به سلیقه خود و حتی در نظر گرفتن فصل و آب و هوایی که درآن زندگی می‌کنید، می‌توانید عطر موردنظر خود را انتخاب کنید.

نقاط کلیدی رو پوست بدن وجود دارد که اگر عطر زنانه یا مردانه خود را مستقیم به آن نواحی اسپری کنید، بوی عطر بسیار موثرتر خواهد بود. این نقاط روی سینه، گردن و داخل مچ دست هستند. پوست هر کس دارای ویژگی‌های هورمونی و شیمیایی مخصوص خود است که بر رایحه نهایی عطر تاثیر بسیار زیادی می‌گذارد. این کار اجازه می‌دهد تا عطر با رایحه طبیعی بدن شما تلفیق شود و رایحه نهایی عطر را بسازد. پس سعی کنید عطر را بر روی پوست خود به جای لباستان اسپری کنید.


  • فاطمه سلیمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی