عطربین مرجع عطر ادکلن ایران

عطربین مرجع عطر ادکلن ایران و ارائه دهنده ی انواع عطر و ادکلن

عطربین مرجع عطر ادکلن ایران

عطربین مرجع عطر ادکلن ایران و ارائه دهنده ی انواع عطر و ادکلن

عطر و ادکلن مردانه بلو شنل Blue De Chanel

فاطمه سلیمانی | سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۰۳ ب.ظ | ۰ نظر

عطر مردانه شنل Bleu de Chanel حجم 100 میلی لیتر

امروز در وبلاگ عطربین میخواهیم یکی از آن دسته عطر های مردانه که تقریبا هر دختر خانمی عاشقش هسش رو معرفی بکنیمcheeky. ادکلن بلو شنل ارائه شده توسط برند شنل یکی از محبوب ترین عطر هایی است که سراسر دنیا افراد مشهور از آن استفاده میکنند. شسایی مثل بردپیت، مایکل جکسون و خیلی افراد معروف دیگر. در ادامه این مطلب میخواهیم مختصری از این عطر را به شما توضیح داده و شما را با خاصیت بویایی و نت های آن آشنا کنیم.

 

ادکلن بلو شنل

عطر مردانه Bleu de Chanel از معروفترین، محبوبترین و پرفروشترین عطرهای خانه مد شنل می باشد که در سال 2010 به بازار عرضه شده است، این عطر مردانه عطری خنک، پرطرفدار و لوکس است که خرید آن را به تمامی دوست داران عطر خنک پیشنهاد میکنیم.


عطر شانل در سال 2010 تولید و به بازار معرفی شد. عطر بلو شنل نسخه بهبود یافته‌ِ‌ی سال 2010 است که در سال 2014 توسط کمپانی شنل با طراحی و فرمولاسیون عطر ساز مشهور فرانسوی Jacques Polge با ایجاد تغییرات و تغییر غلظت آن از استاندارد ادوتویلت به ادو پرفیوم تولید و به بازار عرضه شد. ادو پرفیوم یا EdPدارای غلظت20-30 % می‌باشد بنابراین ماندگاری زیادی دارد .

ادو پرفیوم مردانه شنل Bleu de Chanel از نظر ظاهر نیز شبیه نسخه قبلی آن است. ادکلن Bleu Chanel دارای ظاهری ساده و لوکس می‌باشد شیشه‌‌‌ی مکعب مستطیل عطر شانل بلو مردانه به رنگ آبی تیره متمایل به آبی نفتی می‌باشد. با مشاهده جعبه‌ی شیشه‌ای این عطر اولین چیزی که دیده می‌شود نام Bleu De Chanel به رنگ سفید وسط جعبه شیشه‌ای با فونت درشت است.

و پایین آن با فونت ریزتر و به رنگ سفید Eau de Parfum نوشته شده است. این نوشته تفاوت شیشه ادوتویلت که قبل از ادو پرفیوم عرضه شده است را نشان می‌دهد. درب شیشه‌ای ادکلن بلو شانل مردانه به شکل استوانه و همانگ با رنگ شیشه آن بوده و به علت خاصیت آهن‌ربایی که دارد با گذاشتن آن روی شیشه کاملا چفت شده و حالت لقی ندارد.

همچنین روی درب عطر بلو شانل آرم شانل به رنگ سفید وجود دارد. روی جعبه‌ی مقوایی عطر شنل مدل Bleu De Chanel EDP که با رنگ شیشه آن هماهنگ بوده و به رنگ آبی تیره می‌باشد همانند شیشه آن BLEU De CHANEL PARIS با فونت سفید رنگ و درشت در وسط جعبه و EAU DE PARFUM POUR HOMME به رنگ سفید اما با فونت کوچکتر درج شده است همچنین گوشه پایین سمت چپ جعبه مقوایی حجم مایع عطر 100ml با رنگ تیره و قابل لمس مشاهده می‌شود.

 

بطری عطر شنل، مینیمال، مکعبی و کتابی شکل است، همانند نامش این بطری به رنگ آبی است و مایع داخل بطری قابل مشاهده است. روی بطری مدل عطر را به خوبی می توانیم مشاهده کنیم. درب آهنربایی بطری به زیبایی هر چه تمام به روی شیشه عطر بی نظیر Bleu de Chanel سوار شده است.

رایحه دلنشین چوبی با حال و هوای شرقی عطر بلو شنل هرکسی را به خود جذب می‌نماید. در ابتدای اسپری این محصول آمیزه‌ای از نعنای هندی، چوب صندل، زنجبیل، گل لادن و جوز به مشامتان می‌رسد. پس گذشت مدت زمان کمی ترکیبی از رایحه نعنا، وتیور، یاس، لیمو و روایح چوبی را استشمام نموده و در نهایت بوی عنبر، فلفل صورتی ، چوب سدر، گریپ فروت و روایح دودی جایگزین شده و تندی وشیرینی رایحه ادکلن مردانه بلو شانل حس شادی و نشاط را برای شما و اطرافیان به ارمغان می‌آ‌‎ورد. شما میتوانید این عطر بی نظیر را در سایت ایرانوس تهیه کنید.

 

لینک های مرتبط:

عطر بلو شنل

ادکلن بلو شنل

بلو شنل 100 میل

عطر blue de chanel

ادکلن شنل ایرانوس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی